جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید امیرحسین قربانی بهابادی

حوزه/ پیکر امیر حسین قربانی بهابادی از عروج یافتگان سانحه هوایی، امروز بر روی دستان مردم شهید پرور استان یزد تشییع شد و پیش از غروب آفتاب در گلزار شهدای شهر بهاباد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، پیکر امیر حسین قربانی بهابادی از عروج یافتگان سانحه هوایی سقوط هواپیمایی اوکراینی، پیش از ظهر امروز در میان استقبال مردم شهرستان تفت و حزن و اندوه شرکت کنندگان تشییع شد.

مسئولان استان از جمله طالبی استاندار و آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد هم در این مراسم حضور یافتند.


 پس از اقامه نماز توسط امام جمعه تفت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد سرمه چشم، شرکت کنندگان به درخواست پدر شهید معظم شعار«آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو» و شعارهای ضد استکباری و «مرگ بر آمریکا» سردادند.

پس از وداع باشکوه مردم شهرستان تفت و دیگر مردم شهید پرور که از دیگر نقاط استان خود را  به این مراسم رسانده بودند، پیکر پیکر امیر حسین قربانی بهابادی به شهرستان بهاباد انتفال داد و پس از عزاداری و تشییع باشکوه،ساعتی قبل در گلزار شهدای شهر بهاباد به خاک سپرده شد و در جوار شهدای این شهر آرام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha