شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 892674
۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲
شکاف اقتصادی

حوزه/ بحران کشاورزان در اروپا و اعتراض در کشورهای مختلف اروپا نسبت به سیاست های اقتصادی اتحادیه اروپا در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با نگاهی به وضعیت رو به افول کشاورزی در کشورهای اروپایی و واکاوی دلایل آن، نگرانی کشاورزان فرانسوی از وضعیت آینده این حوزه و تاثیرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بر این صنعت مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

این برنامه به مروری بر دلایل افت شدید قیمت محصولات کشاورزی در فرانسه و گلایه های کشاورزان از این بابت و اعتراضات آنها نسبت به این مساله پرداخته و وضعیت کشاورزی در آلمان و اوضاع نه چندان مناسب کشاورزان این کشور و اعتراضات صورت گرفته در این زمینه را مورد بررسی قرار  می دهد.

 همچنین در این برنامه مقررات زیست محیطی و قوانین محدودکننده اتحادیه اروپا که منجر به آسیب زدن به بخش کشاورزی شده است مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

واکاوی دلایل عدم حمایت دولت از کشاورزان خُرد و توجه آنها به غول های بخش کشاورزی در اروپا، نگاهی به وضعیت رو به افول کشاورزی در اسپانیا و اعتراضات نسبت به عدم حمایت دولت از این بخش و بررسی وضعیت کشاورزی در بریتانیا و آینده مبهم این بخش بعد از خروج از اتحادیه اروپا نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«شکاف اقتصادی» ساعت 01:0 بامداد جمعه 8 فروردین از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha