جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسن روحانی

حوزه/ رئیس جمهور بر ضرورت حفظ آمادگی ها و تداوم رعایت شرایط و دستور العملهای بهداشتی تا کنترل وقطع کامل زنجیره شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، روز جمعه پس از استماع گزارش دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره وضعیت کشور در زمینه مقابله با کرونا و رشد حدودی بیماری در برخی استان ها بواسطه عدم رعایت دستورالعمل ها، بر ضرورت حضور فعال و اطلاع رسانی و آگاه بخشی به مردم مبنی بر ضرورت تداوم رعایت شرایط و دستور العملهای بهداشتی تا کنترل وقطع کامل زنجیره شیوع بیماری و بازگشت این مناطق به وضعیت سفید تاکید کرد.

‎رئیس جمهور همچنین از وزیر بهداشت خواست تا با توجه به احتمال افزایش سفرها و رفت وآمد مردم در ایام عید فطر، آمادگی های لازم برای اجرا و رعایت دستورالعمل ها و فاصله گذاری های مناسب ایجاد شود.

روحانی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و مباحث مطرح شده در جلسه رؤسای کمیته های این ستاد درباره بازگشایی بقاع متبرکه و کسب وکارهای باقی مانده، گفت: باید در زمینه اطلاع رسانی دقیق، اجرای دستورالعملها در کسب و کارها و نظارت بر آنها آمادگی لازم در تمامی بخش های مرتبط ایجاد شود.

رئیس جمهور افزود: باید با توجه به اینکه امکان از بین رفتن کامل کرونا در ماه های آینده وجود ندارد، به گونه ای برنامه ریزی و تلاش کنیم تا ضمن حفظ سلامت مردم، بتوانیم شرایط کسب وکار و امورات زندگی آنان را نیز تامین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha