جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مباهله

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی گفت: امروز که شاهد ذبح حقوق بشر در اروپا و آمریکا هستیم، نیاز انسان‌ها به اسلام و دین بیشتر احساس می‌ شود، اسلامی که برای حیوانات هم حق و حقوقی قائل است و انسان را خلیفه الهی در زمین معرفی می‌کند.

فریبا چناخچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به این‌که در طول تاریخ دشمنان به دنبال از بین بردن اسلام بوده اند و هیچ وقت موفق نشدند، اظهار داشت: خداوند در آیه ۸ سوره الصف می فرماید «یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ / می‌خواهند نور خدا را با دهان‌هایشان خاموش سازند و خداوند تمام کننده نور خود است؛ هر چند کافران از این مطلب خوششان نیاید».

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با اشاره به این که حقانیت اسلام روز به روز روشن‌تر می‌شود، افزود: اسلام با استدلال‌های روشن لرزه بر روح و جان دشمنان انداخت و امروز هم با شهادت تربیت یافتگان همان مکتب اهل بیت علیهم السلام همچون سلیمانی‌ها و حججی‌ها دشمن را زمین‌گیر کرده است.

وی با اشاره به این‌که در مقابل ذبح حقوق بشر توسط غربی‌ها باید عَلم اسلام را برافراشت و از حقوق انسانیت دفاع کرد، گفت: امروز که شاهد ذبح حقوق بشر در آمریکا و اروپا هستیم، نیاز انسان‌ها به اسلام و دین بیشتر احساس می‌ شود، اسلامی که برای حیوانات هم حق و حقوقی قائل است و انسان را خلیفه الهی در زمین معرفی می‌کند و مقام او را برتر و والاتر از فرشتگان می‌داند.

چناخچی با تاکید بر این که بشر در مقابل رخدادهای طبیعی از مقابله عاجز است، اضافه کرد: اگر انسان امروز به وسیله یک ویروس میکروسکوپی زمین گیر شده و به ضعف و عجز خود پی برده است، وقت آن رسیده که ندای اسلام عزیز را به گوش جهانیان رسانده و سعادت را به آن‌ها هدیه دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha