پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امارات

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین اعلام کرد: ما به دیگران به خصوص رژیم آل خلیفه در خصوص ملحق شدن به امارات هشدار می دهیم ومی گوییم؛ صهیونیست ها قادر نیستند که به شما هیچ امتیازی دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، بعد از علنی نمودن روابط امارات متحده عربی با رژیم غاصب قدس در روزهای اخیر واکنش های گسترده ای نسبت به این اقدام صورت گرفت. در همین راستا "جنبش العمل الاسلامی" بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد ما با روابط امارات با رژیم صهیونیستی مخالفیم و آن را نمی پذیریم و این عادی سازی را خیانت به امت اسلامی می دانیم.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین وصلی الله علی محمد وآله وصحبه المنتجبین ومن تبعه بإحسان إلی یوم الدین

قال تعالی: {لَوْ خَرَجُوا فِیکُم مَّا زَادُوکُمْ إِلَّا خَبَالًا وَلَأَوْضَعُوا خِلَالَکُمْ یَبْغُونَکُمُ الْفِتْنَةَ وَفِیکُمْ سَمَّاعُونَ لَهُمْ ۗ وَاللَّهُ عَلِیمٌ بِالظَّالِمِینَ}(التوبة ۴۷ ))

 در این اقدام خیانت کارانه کمترین چیزی که می توانیم بگوییم؛ این است که احساسات امت عربی و اسلامی را نشانه گرفتند و از آرمان فلسطین و قدس شریف دست کشیدند و دولت امارات متحده عربی با اعلام عادی سازی خود با این رژیم  دروازه خلیج فارس را به سوی صهیونیست ها گشود.

جمعیت العمل الاسلامی نسبت به عادی سازی امارات با رژیم صهیونیستی در زمانی که نقش شرم آور و توطئه گرانه و حقیقت همکاری این کشور با رژیم صهیونیستی در راستای به اجرا گذاشتن معامله قرن بر ملا شده، هشدار می دهد و این به مثابه گذاشتن سنگ بنای گسترش اهداف جاه طلبی اسرائیل در کشورهای منطقه است، درشرایط کنونی قدمی برداشته شده تا رژیم صهیونیستی بتواند بر منطقه تسلط یابد و به ثروت آن دسترسی پیدا کند.

ما از ملت های عربی و اسلامی و تمام ملت های آزاده جهان و سازمان های مردم نهاد می خواهیم تا از تصمیم عادی سازی با رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند و تلاش کنند تا بر امارات متحده عربی فشار وارد نمایند که نسبت به حق فلسطینی و عربی، تعصب ورزند و در برابر نقش مخرب اماراتی ها در سطح منطقه بایستند و به خاطر پیروزی اسلام و رسیدن به حق امت اسلامی در مقدسات اسلامی و عربی در زمینه پای بندی به آرمان فلسطین  تلاش کنند تا طرح های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی در منطقه متوقف شود.

عادی سازی امارات با اسرائیل خیانت به امت اسلامی است

جمعیت العمل اسلامی معتقد است؛ که هر نوع ارتباطی با این رژیم وحشی یک امتیاز دادن تحقیرآمیز به صهیونیست ها و پذیرش واقعیت تحقیرآمیزی است که آنها ایجاد نموده اند و موجب ادامه جنایت ها و اصرار آنها برانکار حقوق فلسطین،عرب و اسلام می شود و خیانت عظیم و مخالفت بزرگی علیه دین اسلام محسوب می شود. 

امارات متحده عربی این اقدام خائنانه خود را این گونه توجیه کرد که پروژه صهیونیستی الحاق بخش هایی به کرانه باختری را متوقف کرده است. امارات بزرگترین بازنده خواهد بود و صهیونیست ها چیزی به آنها نمی دهند ، همواره  آنها امتیازاتی می گیرند و امتیازی نمی دهند ، و شرط بندی آنها با  این رژیم صرفاً آرزوهایی است که در واقعیت تحقق پیدا نمی کند و همین کافی است که پذیرش آنها مبنی بر  شرط لغو یا به تعویق انداختن پروژه الحاق کرانه را باور نکنیم همچنان که دو مدل واضح آن را در مصر و اردن را دیدیم .اما آرمان فلسطین در وجدان آزادگان و شریفان در سراسر جهان  باقی می ماند.

ما به دیگران به خصوص رژیم آل خلیفه در خصوص ملحق شدن به امارات هشدار می دهیم و می گوییم؛ صهیونیست ها قادر نیستند که به شما هیچ امتیازی دهند، بلکه شیر شما را می دوشند و کرامت و شرف و بزرگواری را از شما می گیرند. اگر همچنان که ادعا می کنید عرب هستید و یا ذره ای شرف  برایتان باقی مانده که به آن افتخار کنید، دست از این اقدامات بردارید که در فردای نزدیک شاهد آن خواهید بود.

گفتنی است همچنین ۲۲ گروه و نهاد مذهبی بحرین نیز در اطلاعیه ای، مخالفت خود را با عادی‌سازی روابط امارات و اسرائیل اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha