پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مستندسازی

حوزه/ تهیه کننده و مستندساز حوزوی گفت: مسئولان رسانه ملی در گام دوم انقلاب باید بیش از پیش از مستندسازان جوان، مؤمن انقلابی حمایت کنند.

سید محمد حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که امروزه بهره گیری حداکثری از ظرفیت هنر متعهد و انقلابی، لازمه حراست از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: اگر از نسل جدید مؤمن و انقلابی چه در زمینه تولید مستند و فیلم و چه در زمینه تولید کتاب و یا هر محصول فرهنگی دیگر، حمایت مادی و معنوی لازم صورت بگیرد، قطعاً نتیجه کار بسیار برای کشور و نظام و انقلاب، مفید خواهد بود.

وی افزود: بی شک مطالبه گری انقلابی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است در بحث مستندسازی بهتر محقق می شود چرا که قالب مستند، حقیقت گرا و عدالت طلب است و در مباحث فرهنگی و اجتماعی یک ظرفیت بسیار ارزشمندی محسوب می شود که باید از آن به درستی استفاده نمود.

رئیس هیئت مدیره خانه سینمای مستند قم همچنین گفت: در این میان به خصوص از مسئولان صدا و سیما انتظار می رود که حمایت مناسبی از مستندسازان جوان، مؤمن و انقلابی به عمل آورند چرا که با وجود این حمایت ها می توان به آینده مستندسازی انقلابی همچنان اُمیدوار بود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha