پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب پرتلاش و استوار ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا صبح امروز در جلسه شورای بسیج مدارس علمیه استان قزوین ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج از صدر اسلام تا امروز در صحنه های مختلف حضور داشته و در عرصه مبارزه با بیماری کرونا، طلاب بسیجی نقش اثرگذاری داشتند که جای تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است؛ لذا یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای بسیجی را گرامی می‌داریم.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی در عرصه‌های مختلف مشهود است.

وی  اظهار کرد:  بسیج یک نهاد کم هزینه ولی پرثمر و سراسر برکت و خدمت بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: اخلاص، از خودگذشتگی و ولایتمداری از خصوصیات بارز بسیج است که باعث خیر و برکت در جامعه است.

وی ادامه داد:  امروز بسیج در دفاع از ولایت، هدایت سیاسی مردم، خنثی کردن تمام توطئه های دشمن، همچنان نقش خود را با شایستگی انجام می دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: در عرصه  سازندگی، توسعه کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی، امداد و نجات و کمک رسانی و خدمات اجتماعی به مردم محروم، این بسیجیانند که پرچمداران میدان و در خط مقدم هستند.

وی به حضور طلاب در عرصه های مختلف پرداخت و عنوان کرد: طلاب و روحانیت این مسئله را بارها ثابت کرده است که در عرصه های مختلف حضوری تأثیرگذار داشته که نمونه آن در عرصه مبارزه با بیماری کرونا به خوبی مشهود است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ادامه داد: آنچه که امروز مهم است باید نقش و اهداف متعالی بسیج را به خوبی در جامعه و برای طلاب حوزه های علمیه تبیین کنیم و نباید اجازه دهیم که نقش بسیج کمرنگ شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha