جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانشگاه کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دانشجویان بسیجی باید همواره به دنبال رفع مشکلات و نیازهای جامعه باشند و این اولویت ها را به صورت جدی دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در جشنواره «نجم» دانشگاه کردستان اظهار داشت: دانشجویی که خود را بسیجی می داند باید به صفات بارز بصیرت، بینش و تحلیل انقلابی مزین باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همچنین کسی که به عنوان بسیجی در جامعه شناخته می شود باید به گونه ای عمل کند که برای سایرین الگو و اسوه باشد.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دانشجویان بسیجی باید همواره به دنبال رفع مشکلات و نیازهای جامعه باشند و این اولویت ها را به صورت جدی دنبال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان داشت: بنابراین از دانشجویان بسیجی و انقلابی انتظار داریم که در ارتقای اخلاقی، تهذیب و حسن خلق و اهمیت به معنویت نیز پیشگام باشند و الگوی دیگران قرار گیرند.

نقش آفرینی جوانان و نخبگان جامع از ضروریات گام دوم انقلاب اسلامی است

در ادامه این مراسم، رحمت صادقی، رییس دانشگاه کردستان نیز در سخنانی گفت: یکی از ضروریات مهم در گام دوم انقلاب اسلامی نقش آفرینی جوانان و نخبگان جامعه است و این مهم همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رییس دانشگاه کردستان عنوان کرد: کسانی که خداوند به آنها استعدادهایی داده است در مقابل جامعه مسئول هستند و باید این استعداد خود را در راه اعتلای جامعه خود هزینه کنند.

صادقی در پایان سخنان خود تاکید کرد: تشکیل هسته ‌های تخصصی توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها همگام با نقش دانشگاه‌های جامعه محور و نسل سوم کار شایسته و قابل تقدیری است.

۴۹ هسته مسئله محور در دانشگاه کردستان تشکیل شده است

توحید رستمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان نیز در این مراسم عنوان کرد: ۴۹ هسته مسئله محور در دانشگاه کردستان تشکیل شده که در راستای حل مشکلات مردم گام برداشتند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم که به نخبگان و جوانان داخلی اعتماد کنند و میدان عمل را به آنان بدهند چون بدون شک این نسل می تواند تاثیرات زیادی در رفع مشکلات داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha