شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همدان

حوزه/ ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولان استان، جلسه ستاد استانی کرونا با هدف اجرای طرح سردار شهید سلیمانی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که با هدف اجرای طرح سردار شهید سلیمانی برگزار شد، با تاکید بر آمادگی روحانیون و طلاب جهادی همدان در جهت خدمت رسانی به کادر درمان و تبلیغ رعایت محدودیت‌ها، اظهار داشت: طلاب و روحانیون جهادی همدان آمادگی دارند تا علاوه بر حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمانی، در اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی نیز بعنوان یک طرح محله محور حضور جدی داشته باشند.

وی با تقدیر از مجاهدت های کادر درمانی در طول نزدیک به ۹ ماه از آغاز شیوع ویروس کرونا، مطرح کرد: تقدیر واقعی از اقدامات کادر درمان، رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه های بهداشتی است و لذا با رعایت این موارد، کادر درمانی می توانند در خدمت رسانی های خود، موفقیت بیشتری بدست آورند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تبریک هفته بسیج، خاطرنشان کرد: اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج، فرصتی ارزشمند برای کنترل این ویروس منحوس است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

وی در پایان با اشاره به نقش و جایگاه مساجد در محلات، عنوان کرد: در صورت بازگشایی مساجد، فرصت بسیار خوب و ارزشمندی برای اجرای رزمایش و کمک های مومنانه در محلات ایجاد خواهد شد و کمک بزرگی نیز در اجرای طرح شهید سلیمانی می تواند بر عهده بگیرد.

ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم عزا و عروسی و جلسات غیرضروری ادارات

در ادامه جلسه سعید شاهرخی، استاندار همدان نیز با تبریک هفته بسیج، بسیج را یادگار ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) دانست و گفت: در همه سال‌های اخیر از سازندگی تا دفاع از مرزها، بسیج دارای نقش بسزایی بوده و در تمام صحنه ها به نقش آفرینی مشغول بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح جدید محدودیت‌ها در استان همدان، مطرح کرد: از آنجایی که طرح جدید محدودیت‌ها به خوبی در استان همدان در حال اجراست باید از تلاش مدیران استانی، شهرستانی و فرمانداری‌ها در اجرای این طرح تقدیر کرد.

استاندار همدان با تقدیر از همراهی خوب مردم در اجرای محدودیت های جدید، ابراز داشت: این طرح به مدت دو هفته با تمام توان اجرا خواهد شد و در این مدت نیازمند استمرار همراهی و همکاری همه مجموعه‌ها و مردم خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی ممنوع است، گفت: به دلیل شرایط موجود حتی جلسات اداری غیرضروری نیز ممنوع اعلام شده است تا هر چه زودتر شاهد کاهش آمار مبتلایان به این بیماری باشیم.

شاهرخی به اجرای طرح سردار سلیمانی برای مبارزه با ویروس کرونا نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در طرح سردار شهید سلیمانی که با مشارکت سپاه انصارالحسین(ع) همدان، دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای مردمی بسیج در سطح استان برگزار خواهد شد، شاهد اقدامات اجرایی، به صورت محله محور می باشیم.

برای مقابله با ویروس کرونا نیازمند همکاری همه مسئولان و مردم هستیم

در پایان این جلسه نیز سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی براساس تفاهم نامه سپاه پاسداران و وزارت بهداشت، اجرا می شود، مطرح کرد: این طرح با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا و استفاده از تمام ظرفیت نیروهای مردمی بسیج تهیه و اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح بر رعایت پروتکل‌ها، رهگیری هوشمندانه و قرنطینه بیماران تاکید شده، خاطرنشان کرد: در استان همدان نیز با همکاری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی این طرح به زودی اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بیشتر خدمات این طرح در منزل انجام می شود، عنوان کرد: نیازمند همراهی و همکاری همه گروه‌ها و مجموعه‌ها با ستاد کرونا هستیم تا شاهد کنترل این بیماری و کاهش و آمار مبتلایان در جامعه باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha