جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
3.jpg

حوزه/ حجت الاسلام محسنی با اشاره به حضور طلاب جهادی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، گفت: به همت جمعی از طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تعداد ۱۰۰۰ بطری آبمیوه تهیه و در بیمارستان های شهر تهران جهت استفاده بین کادر درمانی و بیماران کرونایی توزیع شد.

حجت الاسلام عادل محسنی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، اظهار داشت: به همت جمعی از طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تعداد ۱۰۰۰ بطری آبمیوه تهیه و در بیمارستان های مسیح دانشوری، امام حسین(علیه السلام)، امیر اعلم و فیروزگر شهر تهران جهت استفاده بین کادر درمانی و بیماران کرونایی توزیع شد.

وی ابراز داشت: طلاب جهادی آمادگی دارند در همه عرصه هایی که مورد نیاز است برای خدمت به بیماران کرونایی اقدام کنند تا إن شاءالله با همکاری همه آحاد جامعه بزودی شاهد ریشه کنی ویروس کرونا باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران در پایان با اشاره به حضور طلاب جهادی در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: در همین راستا جمعی از طلاب جهادی این مدرسه تصمیم گرفتند برای همیاری کادر درمانی و کمک به بهبود بیماران کرونایی و تقویت سیستم ایمنی آنان نسبت به تهیه و توزیع آبمیوه اقدام کنند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha