شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خوئینی

حوزه/ مسئول کمیته اعزام به بیمارستان های ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه تصریح کرد: به لطف الهی، حضور طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان ها، زمینه تسهیل و تسریع در روند درمان بیماران کرونایی را فراهم نموده است.

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ‌حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به لطف الهی و در سایه همکاری مردم و البته تلاش کادر درمان و نیز طلاب و روحانیون جهادی فعال در بیمارستان ها، در هفته های اخیر، آمار بستری بیماران کرونایی روند نزولی داشته که تداوم این مساله همت و همکاری بیشتر مردم در رعایت مسایل بهداشتی را می طلبد.

وی افزود: از آغاز طرح جدید محرومیت های کرونایی در کل کشور از جمله استان قم، خوشبختانه اکثریت مردم و از جمله اصناف و بازاریان به خوبی همراهی کرده اند و البته همچنان نیازمند این همراهی و همدلی هستیم تا ان‌شاءالله از دوره اوج مرگ و میر ناشی از کرونا عبور کنیم.

مسئول گروه جهادی رشد همچنین گفت: در حال حاضر حدود ۳۰۰ طلبه خواهر و برادر در شیفت های مختلف در سطح بیمارستان های شهید بهشتی، فرقانی، کامکار و امیرالمؤمنین(ع) قم مشغول به فعالیت هستند و همکاری طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان ها با کادر درمان، منشأ خیرات و برکات قابل توجهی بوده به طوری که در تسهیل و تسریع روند درمان بیماران کرونایی بسیار مؤثر بوده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha