پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار نمایندگان خانواده‌های حوزوی ضایعه نخاعی با رئیس مرکز خدمات

حوزه/ نمایندگان خانواده‌های حوزوی ضایعه نخاعی با حضور در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ابتدای این نشست، نمایندگان طلاب و روحانیون ضایعه نخاعی و سرپرستان خانواده دارای فرزند معلول در سخنانی به بیان مشکلات این خانواده‌ها پرداختند.

نمایندگان خانواده‌های ضایعه نخاعی با قدردانی از توجه مرکز خدمات به این افراد و تلاش برای کاهش مشکلات آنان و همچنین تشکر از برگزاری سفرهای زیارتی و سیاحتی به مشهد مقدس و مشهد اردهال در سالیان گذشته، مشکلات خانواده‌های ضایعه نخاعی را بسیار زیاد عنوان و این مشکلات را غیر قابل وصف توصیف کردند.

آنها همچنین حمایت بیشتر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از این خانواده‌ها را خواستار شدند.

در ادامه جلسه، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ضمن خیرمقدم، گفت: توجه بیشتر به خانواده‌های روحانیون ضایعه نخاعی از رویکردهای مرکز خدمات در سالیان گذشته بوده است و الحمدلله خدمت به این قشر نسبت به گذشته بیشتر شده است.
وی تأکید کرد: مشکلات خانواده‌های ضایعه نخاعی و هزینه‌های آنها بسیار بالاست و باید بیشتر حمایت شوند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی ادامه داد: در سال‌های گذشته به یاری خداوند چند دوره سفرهای زیارتی و سیاحتی به مشهد مقدس و مشهد اردهال ویژه طلاب و روحانیون ضایعه نخاعی و خانواده‌هایی که فرزند ضایعه نخاعی دارند برگزار شد و در تلاش بودیم که امسال نیز انجام شود ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا در سال جاری انجام نشد.

وی گفت: آقای شکوری، از کارمندان مرکز خدمات قم، دلسوزانه مشکلات این خانواده‌ها را پیگیری کرده و برای خدمت به آنان تلاش می‌کنند و قدردانی شما از ایشان نشانه انصاف شما است.

همچنین در این جلسه دکتر حدادی منش معاون سلامت و امور بیمه‌ها و آقای شکوری از کارمندان معاونت سلامت قم گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات در خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیون ضایعه نخاعی و سرپرستان خانواده‌های دارای فرزند معلول بیان کردند.

در پایان این جلسه، نمایندگان روحانیون ضایعه نخاعی با تهیه لوح سپاسی از آقای شکوری برای خدمت‌رسانی دلسوزانه به این قشر و پیگیری مشکلات آنان قدردانی کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha