پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آئین افتتاح طرح ولایت طلاب خواهر سراسر کشور

حوزه/ مراسم افتتاحیه طرح ولایت طلاب خواهر سراسر کشور با حضور قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم افتتاحیه طرح ولایت طلاب خواهر سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه ۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در ابتدای این مراسم پیام حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران قرائت شد.

در این میان طلایه‌داران شناخت و بازشناسی اندیشه‌های بنیادین اسلامی،‌ مصباح راهِ هدایت به دوش می‌کشند تا هم گلیم خویش از موج به دور بدارند و هم جهد کنند تا مستغرقین افتاده در طوفان بلا را نجات بخشند».

در ادامه نیز خانم معصومه ظهیری، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران به سخنرانی پرداخت و با اشاره به استقبال بی نظیر بانوان طلبه از طرح ولایت، گفت: غنای علمی، شیوه اجرا و دستاوردهای این طرح بر کسی پوشیده نیست و استقبال طلاب از این طرح  اثبات کننده این موضوع است.

در این مراسم همچنین آیت الله محمود رجبی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه و قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) نیز سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: یکی از مهم ترین مباحث دوره های طرح ولایت، مبحث معرفت الله است، معرفتی که انسان را به ولایت و مسیر صحیح رهنمون می کند.

گفتنی است: دوره آموزشی اعتقادی طرح ولایت ویژه طلاب خواهر سراسر کشور به صورت مجازی و با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از روز شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ آغاز می شود و حدود ۶ ماه به طول خواهد انجامید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha