جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: دستاوردهایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها به دست آورده ایم، غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز در نشست خبری دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: روزگاری به یاد داریم که کشور سراسر ظلم و ستم بود و مستشاران و بیگانگان آزادانه در این کشور دست به هر گونه جنایتی می زدند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در دوران قبل از امکانات بسیاری از امکانات اولیه همانند جاده، تلفن، گاز، برق، آب سالم و شرب و... برای اکثر مردمان مهیا نبود و در میان نیز کسی جوابگوی این همه درخواست ها و نیازها نبود و از سوی دیگر بسیاری از فعالان فرهنگی و اجتماعی به علت خفقان و سرکوب از سوی رژیم منزوی شده بودند، لذا همین ظلم ها و بیدادها باعث شد که ملت ایران به پا خزیدند و بساط ظلم و ستم را به رهبری امام خمینی (ره) برچینند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: دستاوردهایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها به دست آورده ایم، غیرقابل انکار است.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه در دوران طاغوت شأن و منزلت طلاب و روحانیون حفظ نمی‌شد، تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی علما و روحانیون احترام پیدا کرده‌اند و امروز هزاران نفر حافظ و قاری قرآن کریم در کشور و به ویژه در استان کردستان داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha