جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با فرماندهی انتظامی استان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نجم گفت: آمادگی داریم در حوزه پژوهشی و پیشگیری و آنچه که به صورت عمومی خدماتی که ناجا برای همه دارد همکاری های لازم را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان سمنان، به میزبانی دفتر فرماندهی این استان، با تسلیت رحلت حضرت ام البنین (ع) اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران، در سطح استان سمنان یک شعبه ایوانکی زیر نظر گرمسار و تا بسطام ۱۲ مدرسه علمیه هستند که در سطوح ۲ و ۳ و ۴ در حال فعالیت هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: بیش از ۳ هزار نفر طلبه در سطح استان طلبه هستند که در بحث های آموزشی و پژوهش و فرهنگی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: طلاب خواهران در سطح مدارس علمیه استان سمنان، فعالیت های مختلفی دارند و اگر چه در حال آموزش هستند اما به فعالیت فرهنگی و پژوهشی نیز در حال کار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین نجم خاطرنشان کرد: آمادگی داریم در حوزه پژوهشی و پیشگیری و آنچه که به صورت عمومی خدماتی که ناجا برای همه دارد همکاری های لازم را داشته باشیم.

تأثیرگذاری مهم بانوان در جامعه

عباس کاشیان، معاون اداری مالی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان، نیز در این نشست اظهار داشت: خانم ها هم همسر و هم مادر هستند و نقش بسیار تاثیرگذاری در جامعه دارند.

وی افزود: در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی آمادگی داریم تا هر کاری باشد با بهره گیری از ظرفیت طلاب خواهران در این عرصه گام برداریم.

همواره تعامل خوبی میان حوزه علمیه خواهران و ناجا برقرار بوده است

معصومه کمشی کمر، معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان، نیز در این نشست اظهار داشت: جزو افتخارات ما این است که به نحوی اتصال داریم به نیروی انتظامی و بسیاری از طلاب و اساتید ما پدران و یا همسرانشان در ناجا هستند.

وی افزود: همواره تعامل خوبی میان حوزه علمیه خواهران و ناجا برقرار بوده است که از این موضوع خرسندیم و این آمادگی وجود دارد تا در عرصه فرهنگی زمینه های همکاری حوزه و ناجا تقویت شود.

کمشی کمر گفت: ملموس ترین فعالیت حوزه خواهران را شما در ایام کرونا می توانید شاهد باشید و خدمت رسانی طلاب خواهران در بحث بیمارستان و آرامستان و مشاوره و مشاوره در ۲ طرح «طبیب دوار» و «طرح سلام»، بخشی از افتخارات طلاب خواهران در خدمت به مردم و جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha