جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فجر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان بر ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب در برنامه های دهه فجر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، امروز در جلسه هم اندیشی برگزاری برنامه های دهه فجر که در مدیریت حوزه علمیه استان لرستان برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: این دهه فرصتی مغتتم برای تبلیغ، تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف است که باید به خوبی از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با اشاره  به اینکه دستاوردهای انقلاب در حوزه ها و بخش های گوناگون باید در بین آحاد مردم تشریح شود، افزود: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید برای مردم بویژه نسل جوان بازگو شود . 

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان، سفیران پیام ها و ارزش های انقلاب در جامعه هستند، خاطر نشان کرد: تلاش برای تبیین و تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب،تقویت و گسترش روحیه انقلابی در جامعه  و ترویج مدیریت جهادی از جمله مهمترین  سرفصل های تبلیغی مبلغان  است . 

بنابر این گزارش، نشر ارزش های والای نظام  و دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف در فضای مجازی، برگزاری جشن انقلاب در مدارس علمیه لرستان، برگزاری همایش نقش مبلغان و روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی، تجلیل از روحانیون مبارز دوران رژیم ستم شاهی، اعزام روحانیون و مبلغان به مناطق مختلف لرستان برای نشر دستاردهای انقلاب، و... از موضوعاتی بود که در مورد آن ها بحث و تبادل نظر شد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha