جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روایت جهاد

حوزه/ دبیر اجرایی اولین هنرواره ملی "روایت جهاد" از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید مرتضی دارابی در همین خصوص ابراز داشت: با توجه به استقبال خوب هنرمندان برای ارسال آثار به دبیرخانه این هنرواره و بررسی‌های انجام شده مناسب دیدیم تا مهلت ارسال آثار به این رویدادملی را تا سی اُم بهمن تمدید کنیم .

وی افزود: آثاری که حجم بالای آنها اجازه ارسال از طریق فضای مجازی و سایت را نمی دهد، می بایست به صورت فیزیکی به آدرس دبیرخانه به نشانی تهران- خیابان سمیه نرسیده به حافظ حوزه هنری طبقه پنجم معاونت راهبری استانها دبیرخانه هنرواره ملی روایت جهاد با کد پستی ۱۵۹۹۷۱۹۵۱۳ ارسال شوند.

دبیر اجرایی اولین هنرواره ملی "روایت جهاد" همچنین یادآور شد: با توجه به تعیین بخش های جشنواره، دبیر هنری هر بخش از جشنواره به عهده یک نفر خواهد بود که طی روزهای آتی دبیران هنری این رویداد فرهنگی هنری نیز معرفی می شوند.

گفتنی است، نخستین هنرواره ملی "روایت جهاد" ذیل قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی و به همت حوزه هنری و سایر نهادها برنامه ریزی و برگزار می شود.

همچنین لازم به ذکر است که این هنرواره با موضوع مجاهدت های مردمی درعرصه مواسات و مبارزه با ویروس کرونا در بخش های هنرهای تصویری شامل فیلم کوتاه، نماهنگ، کلیپ، مستند، انیمیشن و در بخش موسیقی شامل ترانه، سرود، ویدئوموزیک و در بخش شعر و داستان شامل داستان، داستان کوتاه، شعرسنتی، کلاسیک، سپید و در بخش تجسمی شامل عکس، نقاشی، گرافیک، کاریکاتور، تصویرسازی و بخش رسانه شامل گزارش های خبری، خبرهای تحلیلی مکتوب و تصویری و عکس خبری آماده دریافت آثار همه علاقه مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha