جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جواد حاجی زاده

حوزه / امام جمعه اهر گفت: اگر این فرهنگ ارزشی به درستی و کارشناسی شده در جامعه ترویج داده شود قطعاً بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره کشور به نحو احسن حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجتالاسلام جواد حاجیزاده، صبح امروز در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر، فرهنگ انقلاب را برگرفته از فرهنگ عاشورایی برشمرد و گفت: اگر این فرهنگ ارزشی به درستی و کارشناسی شده در جامعه ترویج داده شود قطعاً بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... کشور به نحو احسن حل خواهد شد.

وی همچنین استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه نهادینه شدن فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت ذکر کرد و افزود: این دو مقوله ایثار و شهادت می‌تواند فرهنگ اسلامی و انقلابی ما را تضمین کند.

حجتالاسلام حاجیزاده گفت: رواج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه می‌تواند باعث ایجاد وحدت، همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات جامعه فراهم کند.

امام جمعه اهر، افزود: در وضعیت فعلی کشور که همه درگیر ویروس منحوس کرونا هستند فداکاری‌ها و ایثارگری‌های پزشکان و پرستاران در خط مقدم مقابله با کرونا در نتیجه نهادینه شدن این فرهنگ ارزشی است.

وی ضمن اشاره به امنیت و اقتدار امروز کشور گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از اجر و منزلت بسیار بالایی برخوردار هستند چرا که در سایه ایثارگری‌های آنها است که امروز در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha