شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام دهقان

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین دهقان با اشاره به این که مساجد خانه های خدا به شمار می‌ رود، گفت: باید تلاش کنیم تا خانه خدا را آباد نگاه داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین دهقان  در مراسم افتتاحیه مسجد حضرت رقیه(س) روستای سعد آباد قم که بعد از ظهر امروز(دوشنبه 18 اسفند) برگزار شد، ضمن تقدیر از همه خیرین و دست اندرکاران ساخت این مسجد اظهار داشت: در آستانه شهادت امام کاظم(ع) هستیم که خدمت همه شما این مصیبت را تسلیت عرض می‌ کنیم.
امام جمعه بخش جعفریه با بیان این که مردم این منطقه امروز از یک نعمت بزرگ برخوردار شده اند، گفت: اهالی این روستا که تا کنون مسجد نداشتند وظیفه ای هم نداشتند ولی از امروز باید نسبت به این مسجد حساس باشند و هر سه وقت نماز خود را در این جا اقامه کنند.


خامه یار در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: برخی اوقات دیده می‌ شود که خانه های خودمان خیلی زیبا است و آبادانی در آن به چشم می‌ خورد ولی به مساجد که خانه خدا است توجهی نمی شود، بنابراین باید خانه خدا را نیز آباد نگاه داریم.


وی یادآور شد: ما در استان قم از وجود مبارک آقای خامه یار استفاده می‌ کنیم و در این سال دومین مسجد است که به همت ایشان و رفقای ایشان ساخته شده است؛ ان‌شاءالله خیر و برکت به ایشان بدهد و این روحیه اخلاص و جهادی ایشان مستدام باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha