سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا به دست آمده است و شهادت والاترین توفیقی است که خداوند متعال قسمت و روزی بندگان خاص خود می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان هستند و باید قدر ولی نعمتان حقیقی انقلاب اسلامی را دانست.

وی، رشادت و فداکاری شهدا و خانواده های آنان قدردانی کرد و با تاکید بر ادامه راه شهدا، عنوان کرد: مسئولان برای انجام وظایف خود محتاج دعای خانواده شهدا هستند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین بیان کرد: ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده معظم آنها از مهم ترین عوامل حفظ انقلاب اسلامی و کشور است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، عنوان کرد: خانواده های معظم شهدا با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بس بزرگ و ماندگار انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمامی ملت ایران است.

وی اظهار کرد: امید است بتوانیم وظایف خود را در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد ملت شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha