جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: حضور پرشور ما در انتخابات ۱۴۰۰یک مشت محکم بر دهان یاوه گویان است و بالعکس حضور کم رنگ در این انتخابات حکم برگ برنده برای دشمنان و معاندان این انقلاب دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست ائمه جمعه استان کردستان امروز به مناسبت هفته سربازان گمنام و انتخابات ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار گردید.

امام جمعه سنندج در این مراسم با قدردانی از تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در استان و کشور برای ایجاد امنیت پایدار، گفت: همه ملت ایران به نوعی مدیون این عزیزان هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بیش از ۴۰ سال است که دشمن دست به هر توطئه ای می زند که این نظام اسلامی را ساقط کند، ولی با وجود بصیرت ملت و نیز وجود نیروهای مخلص در ساختار نظام تا کنون هیچ کدام از این توطئه ها راه به جایی نبرده اند.

ماموستا رستمی در ادامه تشریح کرد: این عزیزان که حافظان واقعی امنیت در کشور هستند بدون هیچ چشم داشتی و با اخلاص و فروتنی تمام به وظیفه ملی و دینی خود عمل می کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسئله مهمی که این روزها باید همواره مورد تاکید قرار بگیرد، حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها در کشور است، این انتخابات هم برای ملت ایران و هم برای دشمنان حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: حضور پرشور ما در این انتخابات یک مشت محکم بر دهان یاوه گویان است و بالعکس حضور کم رنگ در این انتخابات حکم برگ برنده برای دشمنان و معاندان این انقلاب دارد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه در انتخاب شخص اصلح باید معیارهای منطقی و درستی را مدنظر داشته باشیم، عنوان کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که از روحیه انقلابی، علم و تخصص، تعهد و... برخوردار باشد تا ان شاء الله این انقلاب همچنان مسیر ترقی خود را طی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha