سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسین بنیادی

حوزه/ مسئول دبیرخانه مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت:‌ با عضویت اعضای جدید، تعداد اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین به ۵۵۷ هفت نفر رسید که اعضای شورای عالی جامعه مدرسین از اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین نیز می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی،  با اشاره به عضویت ۴۳ استاد سطوح عالی و خارج حوزه  به مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه گفت: بر اساس «فصل سوم - ماده چهار» اساسنامه مجمع عمومی جامعه مدرسین و پس از طی مراحل مندرج در اساسنامه وآئین نامه اجرایی‌ این مجمع، سومین لیست پیشنهادی از میان اساتیدی که دارای هفت سال سابقه تدریس سطوح عالی و خارج و دیگر شرائط مندرج در اساسنامه را بوده‌اند، پس از تصویب در هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین، جهت تأیید به شورای عالی جامعه مدرسین ارسال گردید که ۴۳ نفر مورد تأیید قرار گرفتند و به عضویت مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه درآمدند.

مسئول دبیرخانه مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: با احتساب این اساتید تعداد اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین به ۵۵۷ نفر رسید که اعضای  شورای عالی جامعه مدرسین نیز از اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین نیز می‌باشند.

وی مجمع عمومی جامعه مدرسین را از مطالبات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع عظام تقلید دانست که دارای ظرفیتی عالی و قابل توجه در عرصه‌های علمی، فکری و انقلابی می‌باشد.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین یادآوری کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، جلسات هیئت رئیسه، کارگروه‌های بررسی طرح‌ها، برگزاری برخی از اجلاسیه‌ها به صورت وبینار و دیگر اقدامات لازم با حفظ دستور العمل‌های بهداشتی به صورت منظم برگزار گردیده است.

حجت الاسلام و المسلمین بنیادی در پایان افزود: گاهنامه گزارش عملکرد مجمع عمومی جامعه مدرسین در دور سوم آماده و چاپ گردیده که در فرصت مقتضی در اختیار اعضای مجمع قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha