پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید احمدرضا شاهرخی - لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به اظهار رضایت مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: رضایت معظم له مدال افتخاری بر سینه پرسنل ناجا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در رزمایش طرح نوروزی پلیس راه که در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: پلیس با تلاش جهادی، مستمر و سخت حافظ سلامت و امنیت جامعه است و در این راستا تلاش می کند خدمات گسترده ای را در حوزه های مختلف به مردم ارائه دهد . 

وی با اشاره به اینکه سال ۹۹ سال سختی بود که روزهای پایانی آن را پشت سر خواهیم گذاشت، خاطرنشان کرد: با همبستگی، اتحاد و تعامل مستمر با نهادها و دستگاههای اجرایی و حضور جوانان مومن و انقلابی در خدمت رسانی به مردم، می توانیم در راه اعتلای روزافزون میهن اسلامیمان گام برداریم . 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب همه تلاش خود را برای تضعیف اهداف والای نظام اسلامی بکار گرفته اند، گفت: با ایثار، جهاد و بصیرت روز افزون ملت ایران، توطئه های دشمنان راه به جایی نخواهد برد. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به اظهار رضایت مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: رضایت معظم له مدال افتخاری بر سینه نیروی انتظامی است. 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان گفت: نیروی انتظامی در ایام نوروز آرامش و امنیت را در حوزه های مختلف برای مردم رقم خواهد زد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha