شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آندھرا پردیش شیعہ علماء بورڈ

حوزه/ هیئت علمای شیعه آندرا پرادش هند نسبت به تلاش اخیر برای هدف قرار دادن قرآن کریم توسط وسیم رضوی و عناصر پشت صحنه واکنش شدیدی نشان دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» رئیس و اعضای هیئت علمای شیعه آندرا پرادش هند نسبت به تلاش اخیر برای هدف قرار دادن قرآن کریم توسط وسیم رضوی و عناصر پشت صحنه واکنش شدیدی نشان دادند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

لَا یَاْتِیْهِ الْبَاطِلُ مِنْ بَیْنِ یَدَیْهِ وَلَا مِنْ خَلْفِهٖ تَنْزِیْلٌ مِّنْ حَکِـیْمٍ حَـمِیْدٍ (فصلت/۴۲) 

چند روز پیش، مجید رضوی رئیس سابق هیئت وقف شیعه اوتارپرادش، با کمک رسانه ها، بیانیه شرورانه ای صادر کرده است که بعد از رحلت پیامبر اکرم توسط خلفا ۲۶ آیه در قرآن اضافه شده است و این آیاتی است که صریحاً از تروریسم پشتیبانی می کند، بنابراین این شخص ملعون برای حذف این ۲۶ آیه از قرآن کریم در دادگاه عالی هند دادخواست ثبت کرده است. 

ما این گفته جاهلانه، کفرآمیز و توهین آمیز را به شدت محکوم می کنیم و ذکر مواردی را در اینجا ضروری می دانیم.

۱. وسیم رضوی مزدور است و در پشت این شر، نیروهای ضد اسلامی به طور سیستماتیک توطئه می کنند.

۲. با این بیانیه توطئه گران، در حالی که در تلاشند قرآن را زیر سؤال ببرند، همزمان می خواهند شیعیان را قائل به تحریف قرآن معرفی کنند زیرا که وسیم رضوی شیعه است، بنابراین ایدئولوژی تحریف در قرآن یک ایدئولوژی قدیمی شیعه است.

۳. برخی اعتراض می کنند که وسیم رضوی نه عالم دین است و نه یک محقق اسلامی، بنابراین نیازی به توجه زیاد به این موضوع نیست.

با توجه به موارد بالا، از همه مسلمانان می خواهیم که در چارچوب قانونی همه اقدامات ممکن را علیه او انجام دهند و به شدت علیه این ملعون اعتراض کنند و فقط به این اکتفا نکنند، بلکه قرآن کریم را به خود و فرزندانشان آموزش دهند خود را با آموزه های قرآنی آراسته و از فرقه گرایی و تفرقه انگیزی دور نگه دارند و با توجه به آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا» و حدیث ثقلین همیشه به قرآن و اهل بیت علیهم السلام پایبند باشند.

هیئت علمای شیعه آندرا پرادش هند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha