چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خدمات ستاد اجرایی در استان و کشور را ارزشمند، شاخص و اثرگذار دانست و گفت: بیش از ۱۰۰ کانکس توسط این ستاد در شهر زلزله زده سی سخت مستقر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سیدنصیر حسینی، ظهر امروز در رزمایش «احسان و همدلی ۵» ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد که در مصلای یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: در ایام کرونا بسته های معیشتی بسیاری به دست مستمندان و نیازمندان کشور و استان رسید که آثار و برکات ارزشمندی در جامعه داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی موعود (عج)، از خدمات ارائه شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان تقدیر کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به صورت شبانه روزی در مناطق زلزله زده سی سخت حضور داشته و به یاری زلزله زدگان می شتابد.

وی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۲۰۰ منزل در شهرستان دنا تخریب شده و بیش از سه هزار منزل مسکونی دیگر نیازمند تعمیر یا بازسازی هستند، ادامه داد: سهم ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در تعمیر و بازسازی این منازل ارزشمند بوده و شایسته تقدیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی، خدمات ستاد اجرایی در استان و کشور را اثرگذار دانست و گفت: بیش از ۱۰۰ کانکس توسط این ستاد در شهر زلزله زده سی سخت مستقر شد.

امام جمعه یاسوج از زحمات مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و کارکنان استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: این افراد با توزیع بسته های معیشتی، درمانی، خدماتی، بیمه ای و دیگر فعالیت ها در مناطق محروم و زلزله زده شب و روز نمی شناسند.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha