سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کمپین پاک‌سازی سرتاسری جوانان مسلمان در میلتون کینز، انگلیس

حوزه/ با خروج انگلیس از قرنطینه سراسری، جوانان مسلمان در شهر میلتون کینز در انگلیس، کمپین سرتاسری جمع آوری زباله را آغاز کرده‌اند و از مردم برای پاک‌سازی پارک‌ها و پیاده‌روها درخواست کمک کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از mkfm، یک گروه از جوانان مسلمان انگلیسی برای جمع آوری زباله در مقیاس بزرگ در شهر میلتون کینز کمپین گسترده‌ای تشکیل داده‌اند.

در حالی که انگلیس به زودی از قرنطینه سرتاسری خارج می‌شود، اعضای انجمن جوانان مسلمان ساکن میلتون کینز در انگلستان، در کمپینی سراسری از ساکنان خواسته‌اند تا آخر هفته پایانی ماه مارس (۲۷ و ۲۸) به  بزرگترین کمپین جمع آوری زباله شهری بپیوندند.

در راستای محدودیت‌های دولت از ساکنان خواسته شده برای جمع آوری زباله در پارک‌ها و مسیرهای پیاده‌روی در حین ورزش روزمره، در منطقه محلی خود از ابزارهای مخصوص جمع کننده زباله و کیسه‌های زباله استفاده کنند.

در همین راستا نیز «بنیاد پارک‌ها» یک خیریه عام‌المنفعه که مسئولین نگهداری از پارک‌های شهری را دارد از مردم خواسته ریختن زباله در پارک‌ها را متوقف کنند زیرا این امر می‌تواند به حیات وحش آسیب جدی رسانده و تخلیه بزرگی در منابع خیریه است.

گفتنی است اعضای این انجمن اسلامی در رده‌های سنتی مختلف، حتی همراه با کودکان ۷ ساله، سحرگاه و برای نماز صبح از خواب بیدار شده و در کمپین جمع آوری زباله شرکت خواهند کرد.

سعید نظیر ، رهبر جوانان محلی از میلتون کینز توضیح داد: در اسلام، پاکیزگی بخشی از ایمان است، بنابراین هیچ راهی بهتر برای خدمت به دین و کشور ما وجود ندارد. اسلام هر مسلمان را به شرکت در امور خیرخواهانه ، خدمات اجتماعی ، و پاکیزگی تشویق می‌کند.

وی افزود: ما با احساس مسئولیت مدنی ، و تمایل به ایجاد همدلی در جوامع محلی، جوانان را به این راه تشویق می‌کنیم. کارزار پاک‌سازی تضمین می‌کند که جوانان مسلمان می‌توانند اعضای فعال جامعه باشند و به جوامع و محیط زیست خود خدمت کنند."

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha