شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/بازدید آیت الله اعرافی از مدرسه علمیه ثامن الائمه

حوزه/ آیت الله اعرافی در بازدید از مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) و آشنایی نزدیک با فعالیت های آن مدرسه مبارکه، ضمن گرامیداشت یاد و نام آیت الله ممدوحی از سرکار خانم آستانه به عنوان واقف این مدرسه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در حاشیه دیدار نوروزی با مدیر و کادر آموزشی مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) و ارائه گزارشی از سوی مدیریت مدرسه، با در جریان قرار گرفتن وقف سرکار خانم دکتر آستانه (متخصص زنان و زایمان) که سالها در قم و در حال حاضر در تهران می باشد، از وی تقدیر و تشکر ویژه کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه خیرین حوزه علمیه‌ساز بر روی توسعه اسلام سرمایه گذاری کرده اند، افزود: خیرین حوزه علمیه‌ساز در واقع بر روی توسعه و استحکام اسلام ناب و تقویت بنیه معنوی و معرفتی جامعه اسلامی سرمایه گذاری کرده اند.

آیت الله اعرافی گفت: خیری که به دنبال آبادانی و ساخت حوزه های علمیه است، در حقیقت به دنبال تقویت بنیه و هسته سخت افزاری انقلاب اسلامی است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه افزود: خیرین بسیاری در سطح کشور و در حوزه های مختلف فعالیت دارند که کار هر کدام بسیار ارزشمند و دارای اجر دنیوی و اخروی است. خیرین حوزوی در راه اعتلای اسلام و با نگاه دور اندیش خود اقدام به ساخت مدارس علمیه در سرتاسر کشور می کنند و در واقع بر روی توسعه و استحکام اسلام ناب و تقویت بنیه معنوی و معرفتی جامعه سرمایه گذاری کرده اند.

لازم به ذکر است: خانم دکتر آستانه، متخصص زنان و زایمان یکی از خیرین می باشد که ملک مسکونی خود را در قم به منظور تربیت طلاب علوم دینی وقف حوزه علمیه کرده است.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha