سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سید هاشم موسوی امام جمعه موقت همدان

حوزه / امام جمعه موقت همدان گفت: ین که قیمت گوشت و دیگر کالاهای اساسی افزایش زیادی داشته و یا مردم برای خرید مرغ باید ساعت‌ها در شرایط کرونایی در صف بایستند، در شأن ملت ایران نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی، امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان، با اشاره به تألیف ۱۵۰ کتاب مستقل در رابطه با امام زمان(عج) توسط علمای شیعه و اهل سنت، اظهار داشت: از مهم‌ترین وظایف شیعیان در دوران غیبت کبری، این است که فرد منتظر باید عالم باشد و ضمن آنکه به وظایف خود عمل می‌کند و عمل خود را به دیگران نیز منتقل کند.

وی با اشاره به آغاز سال نو، مطرح کرد: همان طور که طبیعت در بهار و سال جدید، لباس نو بر تن می‌کند، انسان نیز باید از طریق توبه، لباس گناه خود را از تن بیرون آورده و لباس اطاعت و بندگی را بر تن کند.

این استاد حوزه با بیان اینکه در انتخابات پیش رو مردم باید بسیار هوشیار باشند، گفت: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و فراموش نکنند که همانند این ملت را در هیچ کجای عالم نمی‌توانند پیدا کنند.

وی افزود: مردم ایران، ملتی آگاه و با بصیرت هستند و در صحنه‌ها و میدان‌های مختلف این مسئله را ثابت کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با گرامیداش ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، یادآور شد: در انتخابات این روز در سال ۵۸ دشمنان به دنبال آن بود تا در تصمیم مردم خللی ایجاد کند، اما غافل از آن بود که این مردم اگر با بصیرت و بیدار نبودند، نمی‌توانستند حکومت شاهنشاهی را نابود و رسوا کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مسئولان وظیفه دارند تا قدردان مردم همیشه در صحنه باشند، اظهار داشت: این که قیمت گوشت و دیگر کالاهای اساسی افزایش زیادی داشته و یا مردم برای خرید مرغ باید ساعت‌ها در شرایط کرونایی در صف بایستند، در شأن ملت ایران نیست.

امام جمعه موقت همدان ابراز امیدواری که دولت در مدت زمان باقی مانده برای برطرف کردن مشکلات اقدام جدی انجام دهد، خاطرنشان کرد: مردم به خوبی ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند و می‌دانند اینکه برخی‌ها گرانی را به عدم شرکت در انتخابات ربط می‌دهند، دسیسه‌ای از طرف دشمن است.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی با شکوه‌تر از دوره‌های قبلی پای صندوق‌ها حاضر خواهند شد، گفت: این ملت عاشق مذهب و اعتقادات خود هستند، مگر می‌شود چنین اعتقادی را از ملت ایران گرفت و کمرنگ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خنثی سازی تحریم‌ها و توجه به توان داخل، عنوان کرد: شاید برخی از غرب زدگان دلشان برای اربابان خود تنگ شده باشد، اما ملت قهرمان ایران هیچگاه ارزش‌ها و آرمان‌های خود را قربانی چنین مسائلی نمی‌کند.

وی مطرح کرد: شهید سلیمانی یک الگوی کامل برای مسئولان است که عزت و تقوا را در اطاعت از رهبری می‌دانست و لذا امروز لازم است همه مسئولان برای موفقیت در کارها اینگونه عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha