جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد یعقوب بشوی

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوب علی بشوی گفت: مرحوم شیخ نوروز علی نجفی بسیار ساده زیست بود و باوجود داشتن امکانات فراوان مادی و رفاهی به حد اقل ها اکتفا نمود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین یعقوب علی بشوی از روحانیون پاکستانی و استاد جامعة المصطفی العالمیه از در گذشت حجت الاسلام و المسلمین مرحوم شیخ نوروز علی نجفی ابراز تأسف کرد و گفت: شیخ نوروز نجفی الگوی مهمی برای مدیران و مسئولان مدارس بود.

وی افزود: ایشان بسیار ساده زیست بود و باوجود داشتن امکانات فراوان مادی و رفاهی به حد اقل ها اکتفا نمود و همه تلاش های خود را صرف ارتقاء فکری و علمی طلاب نمود.

وی به ویژگی‌های این عالم وارسته اشاره کرد و گفت: جایگاه علمی و شخصیت این استاد مرحوم در بین علمای پاکستان ممتاز بود. بنده چندین سال است که با این استاد آشنا شده و در این عرصه ایشان را فردی ممتاز در زمینه های مختلف یافتم.

وی با اشاره به خدمات مرحوم اظهار داشت: ایشان موفق به تربیت صدها شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام شد. دغدغه اصلی ایشان افزایش سطح علمی و معنوی نمودن فضای حوزه بوده است. مسائل روز را از نزدیک رصد می کرد و به دنبال پاسخ متقن به شبهات روز بود.

وی در پایان گفت: این ضایعه را خدمت امام زمان عج، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید، علما،شاگردان آن مرحوم و به ویژه به خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha