پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شرف پور قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت:  آمریکا با اعمال تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه بیشترین تحریم ها را به ایران تحمیل کرد که با درایت رهبر معظم انقلاب همه توطئه های دشمنان ناکام ماند.

حجت الاسلام علی شرف پور، استاد حوزه علمیه قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین اظهارداشت: مردم صبور و شکیبای ایران اسلامی، همزمان در مثلث شوم تحریم، کرونا، تعطیلی بازار و فشارهای اقتصادی، به خوبی مبارزه کرده و در صحنه‌های بی نظیری از همدلی مواسات مؤمنانه در کشور ایجاد نمودند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری سال جدید به «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها» که در ادامه شعار سال گذشته است به درستی مسیر علاج از مشکلات اقتصادی را نشان می دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین، با بیان اینکه هرگاه در حوزه عملیاتی، تولید و معیشت توفیقی حاصل شود مردم امیدوار تر خواهند شد، بیان کرد: با توجه به توان نظامی ایران که حاصل توجه به جوانان و دانشمندان داخلی است، دشمن نمی تواند از این مسیر استفاده کند؛ لذا با اعمال تحریم‌های ظالمانه سعی در نا امید کردن مردم دارد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، گفت: آمریکا با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه بیشترین تحریم‌ها را به ایران تحمیل کرد که با درایت رهبر معظم انقلاب، همه توطئه های دشمنان ناکام ماند.

حجت‌الاسلام شرف‌پور تصریح کرد: متاسفانه امروز دشمن علاوه بر ورود به میدان اقتصادی در حوزه فرهنگی نیز ورود کرده و با در دست داشتن فضای مجازی سعی در تخریب افکار عمومی به ویژه نسل جوان دارد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، به انتخابات و حضور حداکثری مردم اشاره کرد و گفت: مشارکت بیش از پیش مردم در انتخابات، همواره دشمن را نا امید کرده و نیاز است در انتخابات پیش رو نیز مردم همچون گذشته حضوری درخشان داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قزوین به فرصت های معنوی این ماه اشاره و تصریح کرد: آغاز سال جدید با ماه شعبان ماه پیامبر اکرم(ص) و اواخر این ماه منتهی به ماه رمضان، ماه مهمانی خدا است که نشان از برکت سال جدید دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: مطالعه زوایای مختلف شخصیت و سبک زندگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بهترین راه برای شناخت و درک مولفه‌های انقلابی گری و مدیریت بسیجی و جهادی است.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha