پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی در مسجد امام زمان(عج) کرمان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در روایات و قرآن، گفت: رعایت امر به معروف به زندگی انسان اثر می گذارد و شادی را به خانواده می‌آورد.با توجه به این که شایعه پراکنی در انتخابات منکر محسوب می‌شود، افرادی که می خواهند در امور کشور مسئولیت بگیرند از شایعه پراکنی دوری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی در مسجد امام زمان(عج) کرمان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در روایات و قرآن گفت: رعایت امر به معروف به زندگی انسان اثر میگذارد و شادی را به خانواده می‌آورد.

وی با بیان این که انسان نباید نسبت به منکرات و معروفات دنیوی بی تفاوت باشد، ابراز داشت: بی تفاوت بودن بزرگترین بی رحمی در حق انسان شمرده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که انسان ها نسبت به یکدیگر مسئول هستند، خاطر نشان کرد؛ مردم با زبان  نرم مردم را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که حضور در انتخابات امر به معروف است، ادامه داد: مشارکت مردم و انتخاب فرد اصلح دو واجب برای مردم شمرده می‌شوند.

وی در پایان گفت: با توجه به این که شایعه پراکنی در انتخابات منکر محسوب می‌شود، افرادی که می خواهند در امور کشور مسئولیت بگیرند از شایعه پراکنی دوری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha