جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عبدالباعث قتالی، امام جمعه اهل سنت بندرعباس

حوزه/ سید عبدالباعث قتالی، افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در استان هرمزگان را تبریک گفت و آن را مایه نور و روشنایی و انتشار معارف دینی در اقصی نقاط عالم خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، سید عبدالباعث قتالی، امام جمعه اهل سنت بندرعباس با حضور در محل اقامت حجت‌الاسلام والمسلمین برته، رئیس مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه که به هرمزگان سفر کرده است، افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در این استان را تبریک گفت.

امام جمعه اهل سنت هرمزگان ابراز امیدواری کرد که خبرگزاری حوزه، دریچه‌ای برای اشاعه نور و ترویج فرهنگ دینی باشد و گفت: خیلی از اشکالات به کم‌اطلاعی مردم و به ویژه جوانان از معارف دینی برمی‌گردد و انتشار اخبار دینی موجب می‌شود تا مردم نیز اقبال بیشتری به دینداری داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های وسیع دینی و فرهنگی در کشور و از جمله استان هرمزگان ابراز داشت:‌ فعالیت رسانه‌هایی چون خبرگزاری حوزه که به اطلاع‌رسانی در زمینه دین و حوزه‌های علمیه اهتمام دارد برای ما خوشایند است و مایه نور و روشنایی و هدایت افراد خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به وجود ۱۵ هزار مسجد اهل سنت در کشور و فعالیت مدارس علمیه، گفت: البته در ایام کرونا بسیاری از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی تحت‌الشعاع این شرایط قرار گرفته و به سطح علمی آسیب زده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha