جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوری همدانی

حوزه/امسال همانند سال قبل به جهت ویروس منحوس کرونا امکان حضور و تجمع و راهپیمایی نمی باشد، اما همه باید به هر طریق ممکن نفرت خود را از صهیونیست‌ها اعلام و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین بیان نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حضرت آیت الله نوری همدانی  به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کردند که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزجهانی قدس یادگار امام راحل رحمت الله علیه جهت اعلام انزجار از رژیم غاصب و کودکش اسرائیل و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین می باشد.

قدس پاره قلب جهان اسلام و اسرائیل نیز غده سرطانی منطقه می باشد.

بر همه مسلمان واجب و لازم است انزجار خود را نسبت به این رژیم غیرمشروع اعلام بدارند و از قدس شریف حمایت نمایند و لازم است ملت های آزادی خواه جهان با همبستگی و اتحاد به عمر صهیونیست ها پایان داده و یک دولت مستقل متکی با آرای خود مردم فلسطین تشکیل دهند و سران استکبار و ایادی منطقه ای آنان بدانند که دیگر حمایت هایشان نمی تواند جان صهیونیسم ا را که نفس پایانی را می کشد زندگی مجدد دهد و بدانند طرح عادی سازی با این رژیم به جز رسوایی و ذلت ثمره دیگری نخواهد داشت و ما این عمل و حرکت را به شدت محکوم می کنیم.

امسال همانند سال قبل به جهت ویروس منحوس کرونا امکان حضور و تجمع و راهپیمایی نمی باشد، اما همه باید به هر طریق ممکن نفرت خود را از صهیونیست ها  اعلام و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین بیان نمایند.

حسین نوری همدانی                                            ٢٣رمضان المبارک ١٤٤٢

https://eitaa.com/noorihamedani

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha