جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امارات

حوزه/ مجتهد کاربر و فعال سیاسی مشهور عربستانی از توطئه سعودی و اماراتی برای نجات تلاویو پرده بر داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، "مجتهد" کاربر سیاسی مشهور عربستانی در حساب شخصی توییتری خود گفت: عربستان سعودی ، امارات ، مصر و تشکیلات خودگردان فلسطین بسیار نگران هستند ، البته نه از فشار افکار عمومی به دلیل ظلم اسرائیل و کشتار غیرنظامیان ، بلکه به دلیل تشدید سریع حوادثی که به ویژه پس از تحرکات  فلسطینی ها در داخل اراضی اشغالی که به سمت از بین رفتن هیمنه رژیم اسرائیل ، پیش می رود.

وی افزود : واقعاً ترس از این وقایع به حدی است که  محتمل است این بحران منجر به برچیده شدن و سپس فروپاشی پروژه صهیونیستی شود.

وی اظهار داشت که برای بررسی این مسئله ، عربستان سعودی و امارات متعهد شدند که برای نجات رژیم اشغالگر از این بحران از محمود عباس حمایت مالی نامحدود داشته باشند و در همین راستا عباس بیش از ۵۰۰ نفر از افراد وابسته به حماس را در کرانه باختری برای اجرای درخواست آنها بازداشت کرده است.

مجتهد خاطرنشان کرد که وقتی "اسرائیل" مجبور شد قسمت زیادی از نیروهای خود را برای کنترل اوضاع در داخل سرزمین های فلسطین از کرانه غربی بیرون بکشد ، "عباس" متعهد شد که از آنها در کرانه باختری پشتیبانی می کند.

حمایت ۶۰ هزار نیروی وابسته به تشکیلات خود گردان از اسرائیل

بر اساس توئیت های مجتهد ، عباس ۶۰هزار نفر از نیروهای امنیتی مسلح وابسته به تشکیلات خود گردان را که از "اسرائیل" پشتیبانی می کنند ، کنترل و هدایت می کند ، و حقوق آنها توسط عربستان سعودی ، امارات ، آمریکا و اتحادیه اروپا پرداخت می شود.

وی گفت فرماندهی مقاومت مقصر است، چرا در خصوص بازداشت صدها نفر از عواملش و سرکوبگری نیروهای عباس علیه کسانی که می خواستند وارد کرانه باختری شوند با وی تعارف و سکوت و مدارا کردند.

منابع نزدیک اعلام کردند، دکتر محمود رفعت ، وکیل و کارشناس حقوق بین الملل ، پیشنهادی را که محمد بن زاید ، ولیعهد ابوظبی ، به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر  "اسرائیل" ارائه داد را ، فاش کرده است.

اعزام مزدوران اماراتی از یمن به اسرائیل

محمود رفعت در توئیتی که در (وطن) ملاحظه شد ، اعلام کرد؛ که محمد بن زاید پیشنهاد  داده مزدورانی که در یمن می جنگند و بودجه آنها از طریق امارات متحده عربی تامین می شود برای حمله زمینی به نوار غزه در اختیار اسرائیل قرار می گیرند.

وی در حسابش گفت: (افسر سرویس امنیتی امارات) در توئیتر فاش کرد ، هواپیماهای اماراتی در بمباران شهر غزه پنجشنبه شب گذشته، در کنار هواپیمای اشغالگر اسرائیلی مشارکت داشتند. 

طبق این گزارش چهار هواپیمای F-۱۶ امارات ، یونان ، به ویژه از پایگاه سوودا اعزام شدند و روز گذشته به همراه نیروهای اسرائیلی شهر غزه را بمباران کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha