شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معتمدی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در زمینه ترویج ایثار و شهادت، یک استان باید این گام بزرگ را بردارد و بتواند از توانایی ایثار و شهادت هم در فرهنگ و هم در ترویج این مهم استفاده کند و الگو برای استانهای دیگر و حتی در سطح بین المللی باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین رمضان علی معتمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری به دست آورده که همگی در سایه فرهنگ ایثار و شهادت ظهور کرده اند، گفت: این مهم باید ادامه یابد و از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.

وی افزود: در زمینه ترویج ایثار و شهادت، یک استان باید این گام بزرگ را بردارد و بتواند از توانایی ایثار و شهادت هم در فرهنگ و هم در ترویج این مهم استفاده کند و الگو برای استانهای دیگر و حتی در سطح بین المللی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اهمیت طرح پیشنهادی برای انتخاب نجف آباد به عنوان پایتخت ایثار و شهادت گفت: امیدواریم این طرح بتواند انسجام ملی را در فرهنگ ایثار و شهادت تقویت کرده و با دشمن مقابله کند، این برای جبهه مقاومت در سطح بین المللی خوب است.

لازم به ذکر است، پیرو سفر استانی مهندس اوحدی به استان اصفهان و حضور وی در شهرستان نجف آباد، در جلسه ای که با حضور مهندس اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران، احمدی نیا، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان اصفهان و مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد، طرح بررسی این شهرستان به عنوان پایتخت فرهنگ ایثار و شهادت مطرح و مقرر شد برای حصول نتیجه پیگیری های لازم انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha