جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم با ابراز امیدواری از روی کار آمدن دولت جدید و امید به حل سریع‌تر مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی گفت: همسو بودن دولت، مجلس و قوه قضائیه موجب سرعت بخشیدن به روند حل مشکلات خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نخستین نشست شورای زکات در سال ۱۴۰۰ پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی و جمعی از مسئولان زکات استان قم در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

رئیس شورای زکات استان ضمن تبریک ایام پیش رو و حلول ماه ذی الحجه گفت: از مردم باید بابت خدمات و همراهی فراوان‌شان در حمایت از اقشار محروم در این مشکلات و سختی‌های پیش آمده از جمله ایام کرونا تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در خصوص مسائل و مشکلات مردم عنوان کرد: آنچه که مهم است و مردم باید آن را لمس کنند خروجی و بازدهی این جلسات در سطح شهر و استان است و دستگاه‌های مرتبط بنا به وظایفی که دارند باید در این امور به طور کامل با شورای زکات همراهی کنند.

امام جمعه قم مطرح کرد: ما هرچه در بحث کمک به محرومین از خود بگذریم و به دیگران بپردازیم هم از نظر دینی یک کار شایسته‌ای است و هم سلامت نظام تضمین می‌شود و عمل نکردن به این وظیفه و ارجاع دادن مردم به دستگاه‌های دیگر نشان از بیماری تشکیلات و مجموعه است.

تولیت حرم مطهر اظهار کرد: مردم با آرائی که به صندوق می‌اندازند فرد یا تشکلاتی را انتخاب می‌کنند تا اعتماد خود را نشان دهند و آرای مردم در انتخاب یک جریان فکری اخطار، تایید و یا بیانیه‌ای برای عملکرد مسئولان در زمان حال یا گذشته است.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: در ایامی که مشکلات و محرومیت‌ها و گرانی به عده‌ای فشار آورده است توجه مردم در خدمت به یکدیگر بسیار افزایش پیداکرده است و این خیلی ارزش دارد و نشان می‌دهد که مردم عزیز ایران دنبال خطوط وجریان‌ها نیستند و مسئولان این سبک و منش مردم را باید سرلوحه کار خود قرار دهند و از این مردم با این همه بزرگواری غافل نشوند و اگر مسئولان کاری برای محرومین می‌توانند انجام دهند و در توان آنها است معنا ندارد که کوتاهی کنند.

وی با ابراز امیدواری از روی کار آمدن دولت جدید و امید در حل سریع‌تر مشکلات معیشتی و فرهنگی و اجتماعی گفت: همسو بودن دولت، مجلس و قوه قضائیه موجب سرعت بخشیدن به روند حل مشکلات خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha