جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاندار و امام جمعه قنوات

حوزه/ استاندار قم تأکید کرد: برای پیشرفت و توسعه استان، نگاه مدیریتی بر اهتمام جدی استفاده از تمام ظرفیت های توسعه محور در استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست امروز در دیدار امام جمعه و اعضای شورای شهر قنوات با بیان اینکه فضای همدلی و تفاهم، نقطه قوت مهم استان قم است اظهارداشت:  بهره برداری مناسب از ظرفیت ها و فرصت های موجود برای شتاب بخشی به توسعه بخش های استان از مسائل مهمی می باشد که مورد توجه مدیریت استان است.

سرمست با اشاره به اهمیت توسعه متوازن استان گفت: برای تحقق این مهم، اهتمام مدیریت استان بر استفاده از تمام ظرفیت های توسعه محور است.

استاندار قم فضای همدلی، صمیمیت و تفاهم بین مجموعه های مختلف کاری را مورد توجه قرار داد و گفت: این موضوع یکی از نقاط قوت کار در استان و در راستای سیاست های کلی نظام است و در پیشبرد شایسته و مطلوب امور نقش بسزایی دارد.

وی افزود: وجود مراجع عظام تقلید و علما همچنین بزرگان در قم این همدلی را دو چندان کرده و شاهد پیشرفت امور و تحول و بالندگی در استان هستیم.

سرمست در ادامه با اشاره به ایجاد دو شهرستان جدید کهک و جعفرآباد، آن را حائز دستاوردهای بزرگ و تأثیرگذار در آینده توسعه و پیشرفت استان و بخش های ارتقاء یافته عنوان و خاطرنشان کرد: سه شهرستانی شدن استان قم نقش بسیار مهم و حیاتی در موضوعات مختلف از جمله تخصیص بودجه به استان ایفا خواهد کرد.

استاندار قم توسعه متوازن بخش ها و مناطق را یکی از رویکردها و برنامه های مدیریت استان برشمرد و گفت: برای تحقق این مهم و شتاب بخشی به توسعه و پیشرفت بخش های استان از تمام ظرفیت ها و فرصت ها باید استفاده مناسبی شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha