جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر ابرازه

حوزه/ از امروز ۱۱ مردادماه، افراد بالای ۵۰ سال که متقاضی تزریق واکسن کرونا هستند، می توانند با مراجعه به سامانه غربالگری سلامت یا همان سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا، ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه دکتر علی ابرازه قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم، با بیان این که واکسیناسیون افراد بالای ۵۰سال در استان قم آغاز شده است، اظهار داشت: از روز دوشنبه ۱۱ مردادماه، افراد بالای ۵۰ سال که متقاضی تزریق واکسن کرونا هستند، می توانند با مراجعه به سامانه غربالگری سلامت یا همان سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا، به آدرس اینترنتی https://salamat.gov.ir/ مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم افزود: بعد از ثبت نام،پیامکی برای این متقاضیان ارسال خواهد شد تا با داشتن کارت ملی به یکی از مراکز تعیین شده جهت تزریق واکسن مراجعه و دوز اول واکسن کرونا خود را دریافت کنند.

دکتر ابرازه در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر چه نوع واکسن هایی برای تزریق وجود دارد، گفت: خوشبختانه تنوع نوع واکسن کرونا وجود دارد که افراد می توانند نوع ایرانی یا خارجی را به انتخاب خود دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha