جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آیین افتتاح 12 پروژه عمرانی شهرداری قم با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ عملیات انجام کار پروژه عمرانی تقاطع غیر هم سطح شهید حکیم در سال ۹۷ آغاز شده و این پروژه عمرانی با ۱۰ هزار مترمربع عرشه بتنی و ۴۲ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در محدوده تقاطع آماده افتتاح فاز نخست در بازگشائی مسیر مستقیم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، عباس حلوایی زاده امروز در مراسم افتتاحیه بلوار و مسیر مستقیم تقاطع غیرهمسطح شهید آیت‌الله سید محمدباقر حکیم قم در ادامه اجرای طرح افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری با عنوان “قم در مسیر تحول” که با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، نماینده بیت شهید آیت‌الله سید محمدباقر حکیم، شهردار و بعضی از مسئولین استان در شهرداری قم برگزار شد، گفت: برای بلوار و مسیر مستقیم تقاطع غیرهمسطح شهید حکیم از تقاطع بلوار شهیدان هاشمی شاهرودی تا بلوار جمهوری اسلامی به همراه احداث تقاطع غیرهمسطح در بلوار پیامبر اعظم(ص)، ۳۸۰ میلیارد تومان در بخش تملک، آزادسازی مسیر و عملیات عمرانی هزینه شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اظهار داشت: عملیات انجام کار این پروژه سال ۹۷ بوده و  این پروژه عمرانی با ۱۰ هزار مترمربع عرشه بتنی و ۴۲ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در محدوده تقاطع آماده افتتاح فاز نخست در بازگشائی مسیر مستقیم قرارگرفته است.

وی مهمترین اهداف این پروژه را تکمیل شبکه معابر شهری، توزیع ترافیک و تکمیل مسیر ارتباطی محور ترافیکی فردوسی در ارتباط شریانی مناطق ۱،۴ و ۵  عنوان کرد.

حلوایی زاده اضافه کرد: تلاش ما این است این محور، از طریق احداث تقاطع غیرهمسطح میدان ارتش و یادگار امام مناطق ۲، ۶ و ۳ نیز در امتداد این محور ترافیکی بازگشائی خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اعلام این خبر که در دیگر تقاطع های در دست احداث شاهد پیشرفت هایی بودیم، گفت: تنها برای تأمین روشنایی و تأسیسات برق این پروژه مهم ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است که در این امر در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha