جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رادیو

حوزه/ به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) و همچنین آغاز ولایت امام زمان (عج) ویژه برنامه های «باغ ارغوان، خانه دوست اینجاست، دور عاشقان،حرفی از نام تو، به نام عشق، و در همین نزدیکی» روی موج رادیو ایران می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «باغ ارغوان» با اجرای مریم نشیبا  و  به تهیه‌کنندگی ندا حاجی اسماعیلی پنج شنبه ۲۲ مهر با نگاه مذهبی و اتحاد ملی به موسیقی ها و نواهای آیینی،  ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌شود. «خانه دوست اینجاست» ۲۲ و ۲۳ مهر ماه با موضوع  چگونه زینت امام زمان(عج) باشیم بر پایه حدیثی از  امام حسن عسگری علیه السلام و با حضور حجت الاسلام آقا بابا و به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای فاطمه میناخانی  ساعت ۱۷:۰۰ شنیده می‌شود.

با کارشناسی احمد صادقی «دور عاشقان» به  موضوع سخاوت و بخشندگی امام حسن عسکری و کمک آن امام به مردم  می پردازد این برنامه بعد از خبر ساعت۲۲:۰۰  پخش می‌شود. «به نام عشق »  جمعه ۲۳ مهر با موضوع شناخت مفهوم غیبت و گرفتن بیعت از ولی‌الله  با حضور حجت‌الاسلام آتشکار و به تهیه‌کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای حمیدرضا رضایی و فاطمه حاتمی ساعت ۹:۰۰ صبح شنیده می‌شود.

«در  همین نزدیکی» از جایگاه امام زمان (عج )به عنوان ولی و پدر معنوی مسلمانان می گوید.این برنامه با حضور حجت الاسلام دکتر علی صدیقی و به تهیه کنندگی کیاناز کاوه و اجرای حامد نجم الهدی بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

«حرفی از نام تو» در همین روز، گزارشی از شهرهای مختلف ایران و سامراست که حال و هوای این روزها  را در این شهرها منعکس می کند.این برنامه ساعت ۰۳:۳۰ روی موج رادیو ایران قابل دریافت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha