جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید اشرفی یاور رزمندگان اسلام و خاری در چشم منافقین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه: شهید آیت الله اشرفی اصفهانی نقطه اتکای مبارزین انقلابی، یاور رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و خاری در چشم منافقین بود.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره چهارمین شهید محراب، اظهار داشت: امام راحل و عظیم الشأن در پیام تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی فرمودند: « از مصادیق بارز رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا الله عَلَیْه بود».

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: این عالم عامل به توصیه و امر آیت الله العظمی بروجردی(ره) جهت سامان بخشی به حوزه علمیه و امور دینی و اعتقادی مردم غرب کشور به همراه جمعی از فضلاء و طلاب در شهر کرمانشاه رحل اقامت گزید و ملجأ مومنین این دیار گردید.

حجت الاسلام ایرانی از جمله آثار و برکات حضور شهید اشرفی اصفهانی در کرمانشاه را ساماندهی مبارزین انقلابی دانست و گفت: تغذیه فکری علیه رژیم فاسد پهلوی و همراهی با نهضت حضرت امام(ره) تا پیروزی انقلاب اسلامی، پس از آن هم نقطه اتکاء و اعتماد تمام اقشار، مذاهب و فرق گردید.

 مدیرحوزه علمیه کرمانشاه اظهار کرد: در دفاع مقدس نیز حضور ایشان علی رغم کهولت سن و حمایت، همراهی و حتی حضور در خطوط مقدم جبهه های حق علیه باطل در خاطر رزمندگان اسلام ماندگار است.

حجت الاسلام ایرانی با یاد آوری حضور موثر چهارمین شهید محراب در خطوط نبرد با دشمن، خاطر نشان کرد: آن عالم شهید خاری در چشم و تیری بر قلب منافقین کور دل بود با اقدام مذبوحانه تروریستی در سنگر نماز جمعه، سرانجام به کاروان شهدا پیوست.

وی در پایان گفت: از جمله بارزترین خصائص درخشان آن عالم ربانی، اخلاص در عمل، ولایت پذیری و حضور به هنگام در میدان عمل بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha