شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: حوزه های علمیه تشیع و اهل سنت نقش کلیدی و اصلی در تقریب مذاهب اسلامی دارند تا جایی که وحدت واقعی را باید در حوزه ها و مدارس دینی جستجو کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد نبوی عصر امروز در نشستی با معاونان، اساتید و جمعی از طلاب مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج، اظهار داشت: در آستانه میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت قرار داریم، هفته ای که برای همه دلسوزان اسلام و دین یک فرصت مناسبت است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: هفته وحدت را که به نوعی می تواند حاصل درایت امام راحل دانست اکنون به موضوع مهم در جهان اسلام تبدیل شده است و هر ساله برگزاری کنگره ها، همایش و... در این راستا راه را برای وحدت بیشتر مسلمین در برابر جهان کفر روشن می کند.

 استاد حوزه  ادامه داد: حوزه های علمیه تشیع و اهل سنت نقش کلیدی و اصلی در تقریب مذاهب اسلامی دارند تا جایی که وحدت واقعی را باید در حوزه ها و مدارس دینی جستجو کنیم.

حجت الاسلام نبوی اظهار کرد: فرد مسلمان و با ایمان بداند که از هر عاملی که زمینه تضعیف وحدت در جامعه اسلامی است، باید دوری کند و بالعکس مسائلی که زمینه ساز وحدت در بین مسلمین است را دنبال و تقویت نماید.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج افزود: عده ای همواره به دنبال بزرگ کردن اختلافات بین سنی و شیعه هستند که باید این افراد را جا ماندگان فتنه در جهان اسلام دانست، زیرا اگر اعتقادی قلبی نسبت به اسلام داشتند و برای دین دلسوز بودند هرگز به دنبال این مسایل و موضوعات نمی رفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha