جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدجمال حسینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان بر ضرورت تبیین زوایای یوم الله ۱۳ آبان برای جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی، ظهر امروز در نشستی با جمعی از دانشجویان و نخبگان دانشگاهی کردستان با اشاره به  ۱۳ آبان و تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: یکی از اصلی ترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران عدم وابستگی به قدرت های جهانی است.

استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی پایه گذاری شده است و همین امر باعث گردیده که نظام و انقلاب نه تنها روز به روز ضعیف تر نشود، بلکه شاهد اقتدار روزافزون آن هستیم.

وی، اقتدار ایران را نتیجه نگاه و تدابیر حکیمانه امامین انقلاب و ملت ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: در طول بیش از ۴ دهه این انقلاب زیر سخت ترین و شدیدترین تحریم ها و دشمنی های معاندان و ابرقدرت های دنیا بوده است، ولی بصیرت و نگاه جهادی باعث گردیده که هیچ قدرتی نتواند به این مملکت آسیبی برساند، ولی با این وجود نباید دشمنان را هرگز دست کم بگیریم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره با لزوم حفظ ایام الله همانند یوم الله ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و...، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم که زنگار روزگار به ویژه دغدغه های زندگی روزهای تاریخی و سرنوشت سازی همانند ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و... را از یاد ما ببرد؛ این روزهای بزرگ برای هر یک از ما عید ملی و مذهبی است.

 استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: ۱۳ آبان به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب دوم ملت ایران بود. این فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب نشان از اهمیت این روز در تقویم سیاسی و تاریخی ایران دارد.

وی ادامه داد: در برپایی یوم الله ۱۳ آبان نهایت تلاش را داشته باشیم. باید زوایای این روز بزرگ برای نسل های جوان کشور واکاوی شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر شاهد تلاش رسانه های دشمن برای تغییر حقایق یوم الله ۱۳ آبان ماه هستیم، بنابراین نباید در برابر این توطئه های دشمنان منفعل باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha