جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 986874
۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
محمدی بیان اعتقادات

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت دوره آموزش «اصول عقاید اسلامی» را با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی و به صورت مجازی برای علاقه‌مندان خواهر و برادر سراسر کشور برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  یکی از مهم‌ترین وظایف مسلمانان به عنوان مسلمان فراگیری اصول اعتقادی و یا به عبارت دقیق تر آموختن اصول عقاید اسلامی است و در آیین مقدس اسلام فراگیری اصول اعتقادی بر مسلمانان لازم بوده و مسلمان در این مبحث اجازه تقلید نداشته و باید به صورت شخصی نسبت به آموختن این اصول اقدام کنند.

واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در راستای فراهم کردن بستر آموزش اصول عقاید اسلامی به علاقه‌مندان خواهر و برادر سراسر کشور در تمامی گروه‌های سنی اقدام به برگزاری دوره آموزش« اصول عقاید اسلامی» به صورت مجازی برای فراگیران کرده است.

فراگیران در قالب این دوره که به صورت ویدیوئی برگزار می‌شود در ۳۴ جلسه ۵ دقیقه‌ای با بیان حجت الاسلام و المسلمین رضا محمدی از استادان حوزه علمیه قم با اصول عقاید اسلامی آشنا می شوند.

در فصل اول این دوره مباحث مربوط به توحید و خداشناسی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود و در فصل دوم افعال خداوند، در فصل سوم معاد- قیامت صغری(مرگ) در فصل چهارم معاد بخش دوم-برزخ و در فصل پنجم که به بخش سوم معاد یعنی قیامت کبری اختصاص دارد، فراگیران با ویژگی‌ها روز حشر و قیامت به صورت بسیار، کوتاه و گویا آشنا خواهند شد.

پاسخگویی به پرسش های اعتقادی فرزندان و فراگیری اصول مهم دین از مزایای ثبت نام در این دوره است.

به تمامی شرکت کنندگان در این دوره از سوی مرکز قرآن و حدیث در تمامی گروه‌های سنی در صورت قبولی در آزمون پایانی گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

همچنین علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره‌های مرکز قرآن و حدیث می‌توانند به پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است: آشنایی با مباحث خداشناسی و اصول دین و اثبات وجود خدا و پاسخگویی به تمام پرسش های مربوط به مباحث خداشناسی از مزایای ثبت نام در این دوره بوده و فراگیران با ثبت نام در این دوره با مباحث خداشناسی در تمامی ابعاد آشنا می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha