پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: شورای فرهنگ عمومی یک شورای راهبردی است و باید با انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی، فضای فرهنگی و مذهبی شهر را رصد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی هر چهار ماه تشکیل می شود و پیشنهاد می شود که قبل از برگزاری این جلسات، مصوبات و برنامه هایی که قرار است مطرح شود برای اعضا ارسال شود تا از مفاد برای طرح در جلسه اطلاع پیدا کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در گزارشی که در این جلسه مطرح گردید به نقاط و مسائل آسیب زا در جامعه اشاره می شد تا بتوانیم با هفکری وهمراهی سایر مسئولین در این عرصه اظهار نظر نماییم.

وی ادامه داد: امروز خط فقر از مرز ۱۰ میلیون تومان گذشته است و ذائقه فرهنگی مردم هم در طول زمان تغییر می کند و باید در این عرصه پژوهش هایی انجام شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: امروز مردم به مسائل مذهبی توجه دارند و در حد قابل قبولی در مساجد و برنامه ها و مناسبت های مذهبی شرکت می کنند و باید ببینیم که مردم وجوانان به چه مسائلی گرایش دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره به ضرورت سیاست ها و استراتژی های حوزه فرهنگ عمومی، بیان کرد: امروز سینما باید تولیدات محتوایی و صحیحی داشته باشد و برای رویکردهای مردم به سمت مذهب فکر جدی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی یک شورای راهبردی است و باید با انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی، فضای فرهنگی و مذهبی شهر را رصد کند.

  انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha