شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 989469
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
فلاحیان بیشه

حوزه/ معاون فرهنگی - تربیتی حوزه علمیه خواهران اصفهان بیان کرد: همراه و همدل بودن با طلبه و جذب اطمینان از خصوصیات "همیار تربیتی" است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، ملیحه فلاحیان بیشه، معاون فرهنگی - تربیتی حوزه علمیه خواهران اصفهان، در اولین نشست توجیهی همیاران تربیتی مدارس علمیه خواهران استان گفت: کار انبیاء و رسالت اصلی شان هدایت و تربیت انسان بوده است که در چندین جای قرآن به آن اشاره شده است، یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمة؛ بنابراین یکی از اهداف عالیه ی پیامبران دعوت بوده است، دعوت به سوی خدا و تربیت الهی... 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود به این امر که مربیان رنج تربیت جوان را با نجابت با صبر و سکون بر عهده می گیرند، اشاره نموده اند لذا ما با تاسی از آیات شریفه و  فرمایش رهبر معظم انقلاب، انتظار داریم همیاران تربیتی رنج کار را بر دوش کشیده و در راستای تربیت دینی طلاب تمام توان خود را هزینه کنند.  

فلاحیان بیشه گفت: برآیند تربیت دینی که از همیاران انتظار می رود این است که طلاب را متقی، خادم اسلام قرآن مردم، با انگیزه، برنامه دار و هدفمند برای سعادت خانواده و جامعه، دغدغه مند جهت رشد و ارتقا خود و دیگران بار بیاورند.  

وی، همراه و همدل بودن با طلبه و جذب اطمینان را از خصوصیات یک همیار تربیتی بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الست IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    بانویی انقلابی.روشنفکر‌ و فرهیخته
  • دخترک IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    انسان عالی هستن خیلی با شخصیت هستن.