شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طاهری

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از صدور پروانه فعالیت ۵۱۶ هئیت مذهبی این استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: از مجموع هزار و ۲۰۰ هیئت مذهبی شناسایی شده در استان، پروانه فعالیت ۵۱۶ هیئت مذهبی فعال صادر شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به روند مثبت استقبال هیئات مذهبی استان برای ثبت اطلاعات در بانک اطلاعات تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی تحت عنوان «سامانه طوبی»، افزود: از شورای هیئات مذهبی بابت همکاری با واحد تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان جهت صدور پروانه فعالیت ۵۱۶ هیئت تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.

وی اظهار کرد: بیش از نیمی از هیئات مذهبی استان بوشهر اطلاعات خود را در سامانه طوبی وارد کرده‌اند و امیدواریم هیئات باقی‌مانده نیز نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه طوبی اقدام کنند.

گفتنی است، سامانه طوبی با هدف تسریع در ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر و در راستای تکریم ارباب رجوع، همچنین توسعه دولت الکترونیک که از تأکیدات مقام معظم رهبری است، ایجاد شده، که از سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و تا حد زیادی از مراجعات مکرر ارباب رجوع و تضییع حقوق و وقت ایشان از طریق سامانه مذکور جلوگیری شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha