پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار

حوزه/ شهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) باید بیش از این در زمینه های مختلف پیشرفت داشته باشد و با توجه به اهمیت قم در تاریخ تشیع و وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) مسئولان توفیق خدمت در این شهر را قدر بدانند.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار سید محمد تقی شاهچراغی استاندار جدید قم، گفتند: باید تلاش شود تا با پیشرفت در بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قم به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل شود.

این مرجع تقلید در ادامه به اهمیت جایگاه و تاریخچه قم در جهان اسلام اشاره کرده و  افزودند: شهر قم منشا و آغازگر قیام علیه نظام ستم شاهی و شهر انقلاب است و اسلام و انقلاب از قم آغاز شده و ضروری است که مسئولان با انجام وظایف و مسئولیت های خود با رفع کاستی‌ها، قم را به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل کنند.


ایشان با تاکید بر پیشرفت، آبادانی و رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی شهر قم افزودند: در کنار برنامه ریزی برای پیشرفت و کاهش دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم، با تحقق حجاب اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر موضوعات مهمی است که باید تحقق آن عملی شود.


معظم له به اهمیت خدمت رسانی به مردم قم و شهر کریمه اهل بیت تاکید کردند و گفتند: شهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) باید بیش از این در زمینه های مختلف پیشرفت داشته باشد و با توجه به اهمیت قم در تاریخ تشیع و وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) مسئولان توفیق خدمت در این شهر را قدر بدانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha