پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ از نفرات برتر دومین جشنواره سراسری خدمت رضوی با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اسماعیل تذرو، دبیر کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان، عصر امروز درآیین تجلیل از نفرات برتر جشنواره سراسری خدمت رضوی در هرمزگان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره خدمت رضوی، الگوسازی، نو آوری، خلاقیت، اثر بخشی  و ترویج خدمت به جامعه محرومین در سطح کشور است. بسیاری از این فعالیت ها به صورت خودجوش، آتش به اختیار و کاملا خیرخواهانه انجام می شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان افزود: بی شمارند افرادی که در استان هرمزگان ارادت خاصی به امام رضا علیه السلام دارند و می خواهند زیر پرچم ولایت خدمتگزاری کنند. پس چه بهتر است که این خدمت، رنگ امام رضایی به خود بگیرد و بهترین های خدمت شناسایی و در سطح ملی هم ثبت سامانه شوند.

مصطفی رجبیان، معاون کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان هم در این آیین اظهار داشت: خدمتگزاری خادمیاران، صرفا معطوف به معیشت نیازمندان نیست، بلکه سعی شده به موضوعات دیگری نیز از قبیل مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه شود و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه این نشست خطاب به خادمیاران، عنوان کرد: شما انتخاب شده اید تا بتوانید خدمتگزار زائران امام رضا علیه السلام باشید و سعادتی بالاتر از این نمی تواند باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha