شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاوير/برگزاري همايش كريمه اهل بيت در بندرعباس با حضور حضرت آيت الله كاظم صديقي امام جمعه موقت تهران

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با تجلیل از شهدا، تصریح کرد: شهید سلیمانی خود یک جریان هدایت، بندگی، معرفت، ولایت مداری، بی تعلقی، کار بدون ادعا و خدمت بدون طلب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، در اجلاسیه مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران که در شهر تهران در حال برگزاری است با بیان اینکه شهیدان سلیمانی و حججی را باید از حجت های زمان حال حاضر دانست، اظهار داشت: شهید سلیمانی خود یک جریان هدایت، بندگی، معرفت، ولایت مداری، بی تعلقی، کار بدون ادعا و خدمت بدون طلب بود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: خداوند ما را در عصری به این دنیا آورده است که یک انسان خداباور، عارف، حکیم، مجتهد در عرصه های مختلف کلامی، عرفانی، اخلاقی و شرعی، رهبری را برعهده دارند و خداوند در چنین فضایی حجت را بر ما تمام کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه ولایت فقیه تنها یک امر سیاسی نیست، افزود: ولایت فقیه یک نوع شایسته سالاری و اعتقاد بر حاکمیت علم، تقوا و کارآمدی است.

وی با ذکر نکاتی اخلاقی از آیت الله بهجت(ره) و برخی دیگر از بزرگان اخلاقی و عرفانی، خاطرنشان کرد: قرائت مداوم مسبحات خمس (سوره هایی که با «سبح» و «یسبح» شروع می شود)، از جمله این توصیه ها است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه برخی علما در سالیانی طولانی هیچ درخواستی از دیگران مطرح نمی کردند، ادامه داد: این یکی از نکات مهم اخلاقی است که خصوصا طلاب به آن باور داشته باشند و دست به سوی کسی دراز نکنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha